2009-01-20

Självömkan: här finns ingenting att se!

Om jag ändå ska vara så dekadent (på ett dåligt jag-vill-inte-diska-sätt, inte på ett rödvin-tända-ljus-och-choklad-sätt) kan jag ju lika gärna vara det ordentligt! Och det är jag bra på! Jag saknar mina bröst, och det vore bra att vara lång. Jag avskyr reklam. Jag står still och får aldrig tummen ur.

Men det är inte därför jag är här. Nej, jag är här för att bli på bättre humör. Så, sätt igång!

Jag tror jag håller på att jobba upp en plan och ett mod att faktiskt göra något åt det. En styrka, kan man nog säga. Inte mod. En energi. En riktig vilja (inte en sån där jag-vill-men-kanske-inte-nu-och-kanske-inte-sedan-men-någon-gång-när-omständigheterna-har-ändrats-vilja)

Innan jag uppbådar den viljan. Och den energin. Ska jag sova.

Go´natt go´vänner!

Inga kommentarer: