2009-01-31

"En lördagskväll i hemmets vrå" eller "Men ögonen på botten och träningsvärk i armarna"

Nu har jag ätit våfflor med sylt och glass och druckit lite öl (tack, Jenny!) så nu är jag redo att filosofera. Fast jag kan inte komma på vad jag ska filosofera runt. Jag hade en idé förut. Inte särskilt förvånad över att den försvann, och om vanligt tänkte jag hålla på och skriva bara strunt tills idén kommer tillbaka. Eller en annan idé.

Ibland kan det vara lite väl många dörrar öppna samtidigt.

Jag tycker inte att de gamla Simpsons-avsnitten är lika soliga som de nyare. De är lite lama. Är det kanske en tråd? Nej, inte som jag orkar ta tag i.

Nu blev jag glad att de har auto-save på den här bloggen! Annars hade det mycket viktiga (!) jag tidigare skrivit försvunnit. Puh!

(Du språkpolisen, ursäkta att jag tjatar men jag börjar själv förlora känslan för det där med språket så jag behöver nog använda dig lite. Frågan jag har nu är: kan man kalla mitt bloggande för lite av ett metabloggande, då jag ofta bloggar om mitt bloggande?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, absolut!
Snygga termer du ändå slänger dig med!