2009-01-26

Jag är kvar i precis samma spår och har inga direkta planer på att avvika

Snart ska jag på bio. Det är mysigt. Helt själv ska jag på bio. Kanske ännu mysigare. Och mysigast av allt är att det är en mycket liten och gammal biograf. Jag ska ha så mysigt!

Jag tror jag har glömt vad jag brukar skriva. Jag har inget flyt alls. Det blir ryckigt och innehållslöst. Kanske är jag färdig. Det kanske är tomt nu. Jag ska ta en påtår, så fort jag hittar en sådan. Och sedan ska jag vara så fit för fight att det kommer vara skrämmande. Då ska jag ta livet med storm. Och jag ska se till att livet tar mig med storm.

Tills vidare ska jag pallra mig iväg till jobbet varje dag, sova på tok för lite, knapra koffeintabletter, missbruka internet, supa skallen av mig, träffa en och annan vän, ha lite kul då och då, och vänta vänta vänta. Jo, just det, jag ska skriva osammanhängande, innehållslösa och ryckiga inlägg här också.

Nu tror jag att jag kan ta emot mms och att jag verkligen måste gå. Se på den du.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men Emma för tusan, börja du med då!! ;)