2009-01-05

Never a frown with golden brown

Jaha. Nu är jag nöjd igen. Hur ska detta sluta?

(Jag ska också besvara en kommentar jag har fått: Jo, David, jag använde blogg.se förut, och gillade det inte. Så jag tänkte testa detta. Har du något förslag på bättre är du välkommen att lämna det i förslags-lådan! (Och jag undrar varför det är värdeöst...? (om det är för att layouten på min blogg är tråkig, så skyll inte på blogger, skyll på mig, jag orkar inte sitta och trixa med sådant)))

Jag har lite ont i mina bihålor. Jag tror att min hjärna håller på att växa ur huvudet. Så går det när man är så smart. (Egentligen borde det verkligen vara tvärtom! (ni vet, hjärnceller...))

Om det ska bli något vettigt av min dag i morgon (idag) ska jag nog ta och lägga mig innan det blir alldeles för sent. Eller mera för sent (Försenare?).

Men, what the hell, jag är ju ledig i morgon! Och ingen kul frukost har jag. På tal om frukost så är jag minsann hungrig. Och det har jag hört att man ska åtgärda innan man ska sova. Annars sover man inte så bra. Har jag hört. Och sova bra ska vara bra. Det har jag också hört. Annat jag hört är fågelsång och trafikljud. Och den fantastiska låten Golden Brown framförd av The Stranglers.

Är vardagen välkommen? Jag ska fundera på det. Och återkomma. Nu ska jag ta den lilla gröna, en smörgås och en skvätt vatten. Sedan blir det march i säng.

(En granne blev just väldigt glad.) (Inte samma grannar som lekte någon slags nu-ska-vi-se-om-vi-kan-banka-på-dörren-tills-den-öppnar-sig-av-sig-själv-lek igår, tror jag.)

1 kommentar:

Unknown sa...

Emma,

Ja det var mest designen jag stör mig på, men jag stör mig även på kommentarsystemet, det är jobbigt!! men men, Wordpress tycker jag är bra. :)