2009-01-15

Jag väntar på sol, lunch och äventyr

När jag nyss kollade mig i spegeln undrade jag vart fan mina bröst tagit vägen. Det är ju sådant man kan undra.

Det blev inte så mycket städning igår. Det blev pannkakor och tv. (I pannkakorna hade jag en skvätt (ca 1 dl) fil, det var gott. Blev lite som Amerikänska pannkakor) Typiskt! Men datorn får bo kvar hemma (alternativet var på botten av the ocean), igår var den snäll och samarbetade med mig. Då blev jag glad. Sedan blev jag trött och gick till sängs.

Sedan vaknade jag och var trött. Då gick jag upp. Bla. Bla. Bla.

Jag känner mig tråkig och tjatig. Lite besvärande. Skulle nog behöva ett miljöombyte. Eller en utmaning. Någon som har en fin utmaning på lager? Lämna i förslagslådan!

Tydligen har jag fått en ny ovana: löjligt korta stycken. Det löser sig nog så småningom.

Jag är hungrig! (Nej, det gick inte så bra att krympa magsäcken till normal storlek.)

Att vakna till White Stripes var ingen höjdare. Föredrar nog en vanlig alarmsignal...

Om de kunde sluta tjata om köttfärssås på radio, så kanske jag skulle sluta vara så sugen på det. Jag vet ju att det inte är så gott när jag väl äter.

2 kommentarer:

Mary Potter sa...

Vad har köttfärsåsen gjort dig för ont? Jag är uppbyggd av köttfärsås!

Emma sa...

Haha!

Du har rätt, Marie. Det är inte köttfärssåsens fel. Det är bara jag som inte kan göra nog god köttfärssås... Hur gör man?