2009-01-28

Det är dags för en handlingsplan, för en planerad handling, för Emma att göra något åt det som behöver göras något åt.

Nu måste det faktiskt bli vår. Annars kommer jag inte klara av det här. Jag är bara så less på det mesta (allt?) just nu. Demonerna håller på att äta upp mig. Och inte fan hjälper det att gå på bio. Och inte fan hjälper det att dricka vatten. Och inte FAN hjälper detta!

Men jag vet väl vad som måste göras. Det stod i mitt horoskop idag. (Ja, jag läser horoskop varje dag, och ja jag tycker att det är störtlöjligt!) I horoskopet stod det: Du måste börja träna, du måste börja sova mer, du måste göra något åt all potential som ligger och gror annars kommer det koka över!

Nej, det stod det såklart inte.

Hur ska jag hinna med (och orka) allt det där? Jo, förstår du Emma, du ska göra precis som alla andra; SLUTA TYCK SÅ JÄVLA SYND OM DIG SJÄLV OCH GÖR NÅGOT!

Å, det är spårar ju ur totalt. Men jag är inte skyldig någon att inte spåra ur, så jag fortsätter att spåra ur.

Ska vi ta och se fram emot något? Ja, tack.

Kalmar.

Saras modevisning.

Helgen.

Sommaren.

Jag är så trött, bara. Och hungrig. Och lite illamående. Det här var ju kul. Nu går jag och lägger mig!

2 kommentarer:

Unknown sa...

"du måste göra något åt all potential som ligger och gror annars kommer det koka över!" Grymt kul!

Men fan vad du verkar ha demoner inom dig då :P Sluta tänk så mycket!!

Emma sa...

Haha! Där har vi ju lösningen, David! Jag ska bara sluta tänka. :D (Vilket kommer förvandla mig till en dum blondin och göra livet betydligt lättare)
Tack! :P