2009-01-06

Och än en gång satt hon där, inte med glädje, men med ett lätt illamående innanför ögonen

Jag vet inte varför jag inte har gått och lagt mig än. Jag vet inte varför jag mår lite illa. Jag vet inte varför jag inte plockat in all tvätt, varför jag inte sytt färdigt kjolen, varför jag inte städat badrummet.

Jo, det är klart att jag vet. Jag vet att jag ska upp tidigt i morgon. Jag vet att det kommer vara kallt utanför täcket och varmt innanför. Jag vet att lägenheten kommer se precis likadan ut när jag kommer hem som när jag åker hemifrån.

Jag är inte nöjd. That's it.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Sytt färdigt kjolen", lagar du något trasigt eller är du kreativ och skapar din egen kjol? :)

Emma sa...

Jag är faktiskt kreativ och skapar en egen =)

Unknown sa...

Oj det var som katten.. Blir den fin då? :)