2009-01-09

Det här verkar ju gå bra

Egentligen sover jag nu. Som man borde vid denna tid på dygnet. Vilken tur att jag gick en dramakurs i gymnasiet!

Idag sa mig morgontrafiken ingenting. Lite avslagen, tycker jag. Ungefär som jag. Varför har jag svårt att sova? Det brukar ju vara löjligt enkelt. Allt jag ville göra var att lägga mig på vänster öra och sova i 12 timmar. Det blev till att ligga på höger öra och sova i 5 timmar.

Att krympa sin magsäck - en historia om att gå från julledighet till heltidsjobb

Ett bra tecken på att man behöver gå till frisören är att meningen "en dålig hårdag" förekommer flera gånger i veckan. Men ring till frisören då, kvinna!

Denna vecka kom helgen ganska plötsligt. Eller fruktansvärt plötsligt. (Eller precis då man förväntar sig att en helg ska infalla) Hur som helst är det fredag idag och jag är trött.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi, ja visst, men det har ju varit halv arbetsvecka - kanske därför det gått så fort? ;)

JAG KAN KLIPPA DIG!

Emma sa...

Haha. Vågar du klippa mig, David?
Jag är ju kvinna, vi är väldigt noggranna med håret! Jag kanske gråter om det blir fel =P