2009-01-16

Jag ska komma ikapp, jag ska springa om, jag ska vara effektiv, jag ska varahurtig. Jag ska bara sova först.

Jahaja. Nu vet jag vad jag ska skriva för att få kommentarer. Kan ju vara bra om jag känner mig ensam någon gång (inget går upp mot att trösta sin ensamhet med internet).

Då var det fredag igen. Jag är trött och vill bara hem och sova. Valet är mellan: nya människor och miljöer två dagar i rad eller bara en dag. Valet är mellan: Halvpigg två dagar i rad eller trött en och pigg en. Vi får se.

Kallt var det ute!

Msn är farligt. Jag hade glömt det. I min msn-fria period förträngde jag dess farlighet, och trodde att det var alla jobbiga kontakter jag hade på min lista som var det avskräckande. Nu vet jag bättre. Nu är jag klokare (väldigt klok!).

Och så skulle jag vilja propagera. Men inte just nu. Nu ska jag borsta tänderna. Och sedan jobba. Jobba, jobba, jobba.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du skall satsa på halvpigg. Pigg är man ju aldrig riktigt ändå!

Om du syftar på det jag tror när det gäller msn (beroendet) så är facebook lika farligt...
Och, icke att förglömma, bloggandet!

Emma sa...

Jag satsade på helpigg, men fastnade i vinet...

Oja. Beroendet. Och, oja, bloggandet.

Du har rätt A-K!

Anonym sa...

internet är en utav mina bästa vänner. ibland så funderar jag tom på om jag är jag eller om det är min facebook som är jag? jag gillar nästan min facebook mer.