2009-01-14

Ineffektivt och lite suddigt

Haha. Morgon! Kul!

Jag vaknade av att min telefon lät ca. 23.40 igår. Jag trodde det var dags att gå upp. Trevlig överraskning: det var ett sms! (Jag menar faktiskt på allvar att det var trevligt, sms är alltid trevligt (bortsett från "Nu kan du ringa gratis videosamtal! Smsa till detta nummer för att få tillgång till tjänsten. Mvh Tele2")

Borde jag inte vara lite piggare när jag faktiskt sovit lite mer? Och väldigt skönt. Är det någon slags fördröjning på effekten av att sova lite mer? Blir det någon effekt?

And maybe this is the Cleaningday. Or maybe it isn't.

(Är det så konstigt att jag aldrig får något gjort? Nej! Jag ge mig ju alltid möjligheten att låta bli. Sjuka upp. Smita undan. Jag är en ål.)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi vad lusigt :) pannkakor är gott... Speceillt med grädde och sylt ;)

Emma sa...

Jag hade ingen grädde =( Men det var gott ändå!

Anonym sa...

haha såna sms borde va bannlysta! man blir ju lika besviken varje gång