2009-01-06

Jag är lite bredvid spåret, men det ska vi nog råda bot på så småningom.

Helt vanlig söndagsångest en helt vanlig tisdag med alldeles för många helt vanliga trådar att hålla koll på.

Jag undrar varför det är så kallt i min lägenhet. Har jag gjort något fel?

2:a lång var precis på tvn! Dock inte rätt sida gatan. Men det var nära! Fränt, I say.

Jag undrar också lite andra saker. Som vad jag ska äta nu. Och hur i helvete mitt planerande ska gå ihop. Ja, inte hjälper det att sitta här och inte göra någon nytta. Och inte hjälper det att rulla sig i leran.

Ta tag i dig själv, kvinna! Om det är något jag kan så är det ta tag i mig själv. Tror jag. Jag har nog inte riktigt gjort det än, men nästan. Och jag vet att jag kan. Och ska. Och vill. En annan dag. I samband med gymkortet kanske. Eller den nya mobiltelefonen. En annan dag.

Kanske dags att duscha, helt enkelt.

Inga kommentarer: