2009-01-13

Avslagen

Fisken ligger på tining (tidning?) och min rygg skulle behöva ta semester. Jag har blivit så dålig på detta! But why? Jag kom väl av mig. Typiskt. Kanske kommer jag på mig så småningom (eller så gör någon annan det...)

Skulle det inte vara gott med pizza? Jo. Fisk är också gott. Ja. Men fruset! Hungrig!

Igår ville jag slänga ut åbäket. Det gjorde jag inte. Klarar jag provet idag igen? Eller kommer jag ta åbäket under armen och vandra till närmaste höjd? Fortsättning följer i nästa avsnitt...

Jag har börjat nysa.

Crussla skrev något om ångbad mot blank panna. Låter som något för mig. Väntar spänt på resultatet...

(Helt plötsligt slutade min dator att stava rätt åt mig (eller varna när jag stavar fel (vilket antagligen kommer märkas)) But why? Och hur gör jag för att få den att hjälpa till igen? Please!)

Jag är väldigt trött. Vet inte om jag orkar bråka med datorn och telefonen ikväll. Kanske ska ta det på jobbet (på lunchen!) i morgon. Jag vill ju bara att det ska fungera... Please?

Men mitt internet ska vara snabbt nu! Ska testa det med lite youtube, kanske.

Jag tvivlar på att jag kommer vara vaken nog länge för att laga mat. Och duscha. Och bädda rent i sängen. Och äta. Och. Och. Och.

Jag har i alla fall en vacker telefon på laddning bredvid sängen. Den gör sig fint där.

Det här blev ju hattigt. Som man enkelt kan rimma på fattigt. Vilket är ett mycket populärt sätt att leva på. I say.

Bara en lite tupplur. Sedan. Bara vila ögonen några minuter. Sedan!

1 kommentar:

Anonym sa...

prövade faktiskt aldrig ångbadet, men jag har på känn att det är effektivt.. provade du?min panna har en "thing" för att va flottig o glansig