2009-09-02

Jag säger: god natt

Det finns hopp för min lägenhet. Kanske ser det inte så ut (som om ni kunde se det) just nu. Men snart! Inga mer fula bokhyllor!

Och så råkade jag glömma silvershampot i håret. Spännande att se hur detta gick...

Hur kommer det sig att vissa saker hinns med, men inte andra? Hur kommer det sig att det alltid finns disk? Hur kommer det sig att jag alltid glömmer att boka tvättid? Hur kommer det sig att jag alltid bara kommer halvvägs? Hur kommer det sig att det alltid finns något som borde göras? Hur kommer det sig att jag bryr mig?

Jag irriterade mig på en sak min psykolog sa idag (antagligen är det precis sådant man inte ska skriva här). Hon sa att hon var säker på att det skulle bli ljusare för mig någon dag också. Och det vet jag ju. Det är jag också säker på. Men det är inte hennes jobb. Kan jag tycka. Det är mina vänner "jobb" att säga så. Hon ska leda mig in på vägen till ljuset istället.

Annars är hon bra.

Jag har allvarliga sladd-problem. Hur löser jag detta?

I morgon ska jag vakna. Det är min plan. Men först måste jag sova. Alltså är det läge att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: