2009-09-08

Bla bla bla bla bla bla

I går var en bra dag. I dag är det tisdag. Tänk så det kan gå.

Jag övervägde en promenad på lunchen. Den vägde inte nog tugnt. Måla naglarna och slösa bort lite tid på internet vägde tyngre. Tänk så det kan vara.

Min kära cykel har en minisemester. Kanske inte det roligaste resmålet som finns. Jag lämnade den på järntorget. Där står den med sin blomma och sina bär och lyser upp de andra cyklarnas dag. I kväll ska den få åka hem.

Jag önskar göra en överrenskommelse med hösten. Kan det gå för sig? Jag skulle önksa borttagning av tisdagar. Det är inte nödvändigt att ta bort alla tisdagar. Men kanske var annan. Eller någon då och då. Snälla?

Helt plötsligt blev jag sugen på att baka bröd. Synd att jag inte är hemma. Nybakat bröd är väldigt gott. När jag kommer hem kommer jag antagligen vara för trött. Vad är det för liv jag lever?

Gnäll. Gnäll. Gnäll.

Jag blir så trött. Upp med hakan, kvinna! Ta tag i kragen! Och så vidare!

Jag har hål i mina byxor. Tänk så det kan gå.

Inga kommentarer: