2009-10-15

Så kan det gå (Line-dance någon?)

Jag tänkte ha byxor. Alltså inte kjol. Det gick väl sådär. Byxorna var inte det helaste klädplagget jag kunde hitta, kan vi säga. Nu har jag två par byxor på min lag-hög. Inte alls särskilt lämpligt. Men jag deppade inte för det (nej, jag hade väl helt andra anledningar), utan jag tog istället en kjol av modell country-singer. Tillsammans med en vit skjorta, en svart liten väst och ett par svarta kängor med en liten klack är min look fulländad.

Intressant, kan man säga. På så många plan.

Torsdag - dagen på krigsstigen (tänk att de visste det redan när de döpte veckodagen).

Som för att fira att det är torsdag, eller att det snart är fredag, eller att min kusin är gravid (!), eller att jag klarade av att komma upp ur sängen i morse, eller att jag får lön i morgon ska jag äta sushi idag. (Och städa, städa, städa)

Inga kommentarer: