2009-10-27

Jag tar det en annan dag. En helt annat dag.

Vissa dagar är inte som andra dagar (fast jag har nog aldrig träffat på de dagar som är som andra dagar). I morgon är en sådan dag. Man kan ju undra hur jag vet det i förväg. Det tänker jag inte avslöja.

Jag tror att världen försöker tala om för mig att jag ska åka till Berlin. Men jag tycker inte om att lyssna på världen, så jag stannar hemma. (Eller kan det vara så att jag är feg?)

Idag bråkade mina grannar. Inte så att de smällde i en dörr och skrek lite. Det var mer smälla i tio dörrar (finns det ens så många dörrar i hela huset?) och skrek åt varandra i ca en timme. Jag försökte lista ut vilken granne det kunde vara. Och om jag borde hjälpa till. Jag kom fram till att det kunde vara vilken granne som helst och att jag antagligen inte skulle kunna hjälpa. (Eller kan det vara så att jag var feg?)

Inga kommentarer: