2009-10-24

Då var det lördag igen

Nu ska vi se här. Hur gick det då? Åt helvete? Ja, antagligen. Men nu har jag sovit en stund, så jag är fit for fight igen.

Några saker har jag att dela med mig av. Först kritiken. Hur tänkte de när de satte oss (stackars människor som gått upp för tidigt en lördag) i en sal där alla måste resa på sig för att den i mitten ska in? Hur tänkte de när de satte oss i en sal utan klocka? Hur tänkte de när de satte oss på ett ställe utan café i närheten (detta brydda jag mig inte nämnvärt om, då jag hade med min egen matsäck)?

Och sedan det till det positiva: På första rasten fick vi groggvirke! (Alltså en Reddbull)

Nu ska jag lyssna på stökig musik, dricka alkohol, äta godis och skita fullständigt i att jag antagligen måste göra provet rätt många gånger till. Så det så!

Inga kommentarer: