2009-10-18

Realtidsbloggande (fast utan tid)

Nu var den typ slut, så. Helgen. Igen. Om och om igen. Min ålder är densamma som innan. Skulle jag tro. Inget annat har väl förändrats drastiskt, heller. Kanske lite tråkigt. Eller skönt. Det märks väl i morgon. Eller inte.

Hur sammanhängande är du?

Jag tror jag vill kräkas på hastigheten på mitt internet. Hur jag ska bära mig åt vet jag inte riktigt. Därför låter jag bli. (Och för att jag avskyr att kräkas)

Men. Det var inte därför jag kom hit. Nej. Jag kom hit för att jag just nu inte har något annat att göra. Jag mest väntar (på att bilderna ska laddas upp). Med en lätt huvudvärk och en tro på framtiden.

Jag kom också för att säga att jag inte har något att klaga på (förutom hastigheten på mitt internet (men det ville jag inte klaga på innan jag började ladda upp bilder)). Jag är ganska nöjd. Osammanhängande, men nöjd.

Och rastlös (detta upptäckte jag faktiskt precis nu).

Inga kommentarer: