2009-06-22

Morgonrapport Måndag

I morse kände jag mig väldigt ensam när jag vaknade. Inte så konstigt kanske. Men ovanligt. Det brukar mest vara skönt. Det var oerhört svårt att inse att det var måndag och att jag var tvungen att gå upp. När jag väl insåg det kändes duschen ganska lockande.

Nu är jag ren och hel. Det är måndag. Och allt är som vanligt. (Jag vet inte om detta är bra eller dåligt (för tillfället lutar det faktiskt åt bra))

Men. Jag måste nog jobba på mina matvanor. Hur vet jag inte. När jag vet jag. Varför vet jag. Det här är icke hållbart.

Jag har något att ta ställning till; träning eller inte träning idag? De fakta jag har att basera mitt ställningstagande på är följande: Jag måste laga mat idag, minst ett par matlådor. Jag måste handla mat, för att kunna laga den. Jag kommer vara väldigt hungrig när jag slutar (ja, då var det matvanorna igen). Jag mår väldigt bra av att träna. Jag har svårt att koncentrera mig på träningen när det finns så mycket annat som behöver göras. När jag har svårt att koncentrera mig har jag också svårt att tycka det är skönt och kul att träna.

Ja gillör inte å bestämme mej.

Inga kommentarer: