2009-06-30

Jag skyller på värmen. Fast på ett snällt sätt.

Rask lunchpromenad i denna värme: inte min smartaste idé.

Men. Jag vill ju ta en promenad genom Eklanda Spökstad en sista gång innan semestern. Det är ju ganska trevligt. Dock visade det sig att Eklanda Spökstad inte var lika spölklik nu. Det bodde tydligen folk i husen.

Tacka vet jag fläkt. (Borde ju ha varit med på min Saker som är The Shit just nu-lista (nu kan det inte finnas någon (som läser denna blogg) som missat min andra blogg))

Jag kommer bli en bra mediehora (kul att datorn godkänner det ordet!) en vacker dag.

Hur hade ni tänkt detta; jag sov ungefär två timmar mer än jag brukar, men jag är precis lika jävla trött. Vem är det som bestämmer sådant? Jag hade ju till och med sovmorgon!

Vad ska vi kalla 10-talet (1910-talet) nu när vi snart får ett eget 10-tal? Tycker det verkar tråkigt att alltid säga 1910-talet. (Detta problem blir ju ännu större när vi kommer till 20-talet)

(Och jag undrar varför jag är trött...)

Inga kommentarer: