2009-06-06

I väntans tider, då jag tappade sysselsättningen:

Nu fick jag lite tråkigt. Oväntat. (Oväntat är också att jag publicerar två inlägg samma dag) Min plan var att titta på avsnitt två av True Blood efter duschen. Och efter ungefär tio minuter av avsnitt två dök det upp ett otrevligt meddelande. Jag fick inte kolla mer. Jag hade tydligen kollat i 74 minuter och då fick jag inte se mer. Why? Vad ska jag nu göra? Vänta?

Facebook svarade på vilken som var den ultimata städ-musiken. Och Facebook hade rätt. God bless the allmighty Facebook!

Det skulle finnas en spotify för filmer. Finns det?

Jag har tagit hand om min lägenhet idag (inte "köket"). Och hoppat hopprep. Nu har jag huggit in på mitt rosé och funderar på om jag ska försöka mig på något aktivt. Kanske lite pack-planering? Eller vad sägs om disken?

Jag vill ju bara se klart på avsnitt två av True Blood! Det är allt jag vill! (Nej)

Här om dagen fick jag en roman av SIFO. Nej, det var ju självklart ingen roman. Det var ju en gigantisk undersökning de vill att jag ska delta i. Hur jämnt fördelar är det där egentligen? Jag deltog ju i en sådan i höstas. Det ger väl ingen bra bild av vad Sverige tycker, tänker och gör. Eller är jag ett perfekt tvärsnitt av det svenska folket?

Inga kommentarer: