2009-06-29

Morgonpigg?

Efterfrågas: balans.

Jag tycker att det är en aning orutinerat av mig att vara på jobbet en halvtimme innan jag börjar. Why? Jo, det ska jag tala om. Jag gjorde som jag funderade på att göra; jag bytte ut första bussen mot cykel. Och för säkerhets skull cyklade jag hemifrån lite tidigare än jag trodde var nödvändigt. Därför kom jag med en (eller två?) bussar tidigare. Lär dig av dina misstag!

Men nu fick jag ju lite kvalitetstid med min blogg. Mycket bättre än att sova, bädda sängen, diska eller liknande. Mycket bättre!

(Kvalitetstid med min andra blogg)

Jag skulle gärna gå ut och lägga mig på en filt. (Och somna lite) Eller kanske ta på mig ett par bekväma skor (just nu har jag skavsårsskor deluxe) och promenara i ett par timmar.

Men. Det blir ju jobb, självklart. Och det är väl, på sitt lite speciella sätt, bra också.

Jag känner mig ganska lugn.

Inga kommentarer: