2009-06-23

Här hade jag tänkt ut något fint, men eftersom jag är så seg (och glömsk) har det fina gått upp i rök

Lite hänger känslan från i går morse kvar. Men det värsta har släppt och jag är en smula hoppfull.

Mina födelsemärken är ofarliga. Så det så!

Jag tror att mitt sofföverdrag skulle behöva en tvätt. Det ser lite tråkigt ut. Vilket ju är lite tråkigt. Fast å andra sidan är det ju även tråkigt att tvätta det. (Här sprudlar den positiva energin som vanligt)

Hm. Jag kom av mig. Verkligen. Men jag har ett par saker jag skulle vilja ta med här. Inte just här. Men i bloggen. Snart.

(Ordet 'blogg' gör ont i mig)

Nu ska jag nog avsluta detta innehållsfulla (och meningsfulla) inlägg (i detta sammanhang gör även ordet 'inlägg' ont i mig) eftersom jag inte har något mer att skriva. Det tog slut och jag är utmattad.

Inga kommentarer: