2009-06-25

Ett litet inlägg (valfri sort) såhär strax innan matintaget

Jag har gjort en loppa. Bra, va? Fast jag vet inte vad jag ska skriva i den. Och jag har ingen att leka med. Så nöjet var ganska kort.

Det blev sent igår. (Vilket min lista avslöjar) (Jag gillar verkligen att länka, borde göra det oftare!) När man skriver att det blev sent brukar det ju innebära att det blev sent på grund av någon trevlig aktivitet (eller hur?). Så var det inte i mitt fall. Men i morgon är det fredag och planerandet har börjat (allt för att slippa vara här just nu (och då menar jag inte just här just nu, utan mer generellt))

Jag förstår inte att datorn inte godkänner böjningar som "planerandet" och "ätandet". Det är ju de bästa!

Det är lite ändrat tonfall idag. Kanske är det torsdagen som påverkar mig, eller det faktum att jag, än en gång, vaknade och gick upp.

Strax blir det potatis och sill. Ute på gräsmattan. Är inte det fint? (Och opraktiskt)

Det finns en kommentar jag skulle behöva hjälp att hitta ett bra reply på; Skriver du dagbok? (Och denna kommentar fälls oftast när man (jag) sitter och skriver något i ett block) Hur ska man kunna svara på det? Det är ju inte en dagbok i dagbokens klassiska mening, men visst är det en dagbok (en bok som jag skriver i på dagen, och så vidare). Jag skulle vilja ha något fyndigt att säga. Sist blev det "Nja, hehehe". Vad är det för jävla svar?? Och vad är det för jävla fråga?? Hjälp...!

Inga kommentarer: