2009-08-11

Ursäkt och så vidare

Jag har blivit lite trött. Det är därför det är ganska tyst här. Det här med att formulera sig är en aning ansträngande. Och kul. Och ansträngande. (Bilder var visst lättare) Men jag tror jag blir lite piggare snart. Om ett tag. Kanske när jag slutat försova mig. (Kanske når försovningen en smärtpunkt när man inte ens vaknar av att drömma att man försovit sig, vad vet jag)

Idag tänkte jag på en sak; tänk om man har mens på sitt bröllop. Tråkigt.

Om cirka tio minuter ska jag tvätta. Det skulle vara trevligare att sova. Men hade jag inte tvättat så hade jag varit inne i stan och kommit hem väldigt sent. Kanske tjänar jag lite sömn på detta. Det är väl min förhoppning.

Jag borde verkligen laga mig lite mat idag också. (Min mamma jobbar ju liksom inte här) Men jag vet inte vad det skulle vara för mat. Eller är det en promenad jag borde ta?

Tvätt, Emma, tvätt!

Inga kommentarer: