2009-08-27

Fuck you, Society! (Det är torsdag och i morgon är det fredag)

Jag känner mig upprorisk och rebellisk idag. Jag vill vara obekväm. Jag vill häge mig åt dekadens. Jag vill inte rätta mig i ledet och blunda för att orka stå kvar.

Det sprudlar.

Men vad kan jag göra? Vad vill jag göra?

Egentligen handlar det inte om att göra. Det är mest flöde av energi. Jag har styrt min energi åt ett annat håll. In på en ny väg.

Och nu släpper vi det.

Jag har hylla och vill ha tegelstenar. (Jag har energi och vill ha ledigt) Jag har också en fin cykelkorg. Det är torsdag och jag har hopp. Jag vet vart jag vill och jag vet att jag kan komma dit. Jag vet att jag kan klara av VAD FAN SOM HELST!

Det är en konstig blandning, just nu. Innuti. En mycket konstig blandning som inte bör analyseras och separeras. Jag har kommit en bit och vet att jag kommer längre och längre. Jag har så mycket hopp. Så mycket potential. Så många ideér. (Så mycket otålighet)

Inga kommentarer: