2009-08-17

Efter stormen?

Nu var det visst en stund sedan jag var här och trasslade. Har jag inte rätt? Allt flyter liksom ihop för mig. Skulle vilja skriva att det är för ögonblicket, men jag har nog inga sådana just nu (kanske har jag heller inga 'just nu').

Det har varit Way out West. Och det var ju trevligt. Men jag blev förvånad att jag fortfarande var jag efteråt. Det blir jag alltid. Lite som att ta två steg fram och två steg bak. Eller bara stå still.

En sak som hände under Way out West måste jag nog återge här, utan att tänka efter innan; Gud (eller vem det nu är som fixar vädret) hindrade mig från att prata med Per Sinding-Larsen. Jag vet inte om detta är bra eller dåligt. Men hade jag inte haft 90-tals luggen (som regnet skapat under dagen) hade jag antagligen gått fram till honom. Vad det hade resulterat i är ju svårt att säga. Kanske en bakfylleångest. Kanske lite ligga. Vem vet? Men jag kan säga det jag vet: han är lika het i verkligheten som på tv. (Här ska stalkas!)

Så snart jag har tid (eller lust) att ta mig för kommer det Way out West-relaterade listor och bilder. Här släpper jag nog Way out West för året.

Inga kommentarer: