2009-08-04

Under den fantastiska 80-tals luggen

I morse vaknade jag och kollade på klockan. Klockan visade tjugo över sju. Jag undrade lite vilken dag det var. Och varför jag var vaken. Och varför jag sov. Och kunde verkligen inte förstå vilken dag det var! Det var tisdag. Jag hade visst sovit lite för länge. Ungefär två timmar för länge. Så jag cyklade till jobbet. Och blev blöt. Mycket blöt.

Nu är jag torr och mitt hår är platt. (Många dimensioner där, du!)

Igår var jag däremot ganska bra. Jag beställde böcker från Adlibris (bra?), jag bokade ABF-kurs (bra?), jag "lagade" mat (det var väl kanske inte så bra som jag trodde). Jag skötte det mesta ganska snyggt. Utom just insomnandet, som aldrig riktigt infann sig (förrän någon gång när min väckarklocka ringt en stund).

Jag har verkligen lust att lägga upp bilder här mer frekvent. Men jag vet inte riktigt vad man lägger upp för bilder på en blogg. Kanske kan någon hjälpa mig med detta? Några tips? (Jag avböjer alla tips om att lägga upp bilder på min frukost, redan nu, med anledning av att min frukost alltid ser likadan ut.)

Inga kommentarer: