2009-08-20

Snart är det fredag. (Snart är det jul)

I morse ville jag inte gå upp (till skillnad från andra mornar?), men jag gick ju upp (till skillnad från andra mornar?). Dessutom gjorde jag sallad till lunchen (mycket avancerad: jag skar en tomat i klyftor och öppnade en burk kikärter (det är inte det enda salladen innehåller, men resten var redan fixat)).

De bränner bilar i mina gamla hoods. Det är ju trevligt när det är liv och rörelse.

Igår, innan jag gick och lade mig (och efter att jag skrivit här) fastnade jag framför mina inlägg jag skrev i januari. De innehöll ingenting av intresse, men var betydligt intressantare att läsa än de jag skriver nu. Vad gör jag för fel? Var gjorde jag för rätt?

Jag insåg också, när jag läste mitt gamla dravel, att blogg är en bra hjälp för de med dåligt minne (alltså jag). Praktiskt. Tydligen var det i januari, inte februari, jag stukade foten. Vilket innebär att jag, såhär efter sju månader, fortfarande har ont. Är det okej? Nej, det är inte okej.

Inga kommentarer: