2008-12-15

Varning för självömkan!

Man kan undra varför jag inte skrivit en hel roman här när jag suttit hemma hela dagen. Det finns nog många förklaringar. Den enklaste är nog att jag är sjuk och på det även sjukt trött. (En annan förklaring kan vara att jag är lite rädd för vad som kan komma fram när jag väl börjar.)

Jag skulle behöva vara lite lättsam. Jag skulle behöva lite godis. Och, helvete, vad det kliar i mitt öra!

Det finns verkligen inte ingen inspiration i mitt huvud. Bara massa slem och annat obehagligt. Jo, jag kan väl säga att det skaver och skaver och skaver. Kanske så det går när man är isolerad en hel dag. (Haha. Jag är ju allt annat än isolerad.)

Nej, jag blir så trött. Jag är så trött. Hej då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud, ta ur piercingen då!! Du kan väl inte gå runt och ha ont och kli. ;p

Emma sa...

Ska man vara fin får man lida pin... =D