2008-12-15

Besegrad av förkylningen sitter jag här i soffan

Början på min läkeprocess (oj, vad sjuk jag låter!).

En dag i soffan, med tv och dator. Och strumpor har jag på mig. Och örat kliar! Och jag funderar på om jag ska ta en promenad (det är ju bra för att bli frisk; luft). Och, visst skulle det vara gott med en smula paj (en smulpaj?). Kanske skulle det vara kul att pyssla lite. Och roligast av allt skulle det vara att inte vara sjuk utan ledig och frisk. (Jag har hört att det är kul att vara rik, också.)

På måndagar eller söndagar brukar det vara ångest och en liten tillbaka blick som flyter ut här. Men vi skiter i det nu. Jag tror jag bara släpper helgen och går vidare. (Haha, nej, det kommer jag inte göra. Det hände ju jävligt roliga saker också!)

Hur som helst ska jag nu göra något. Något. Något. Återkommer. (Men det vet ni nog redan)

Inga kommentarer: