2008-12-02

Låt vinet och sarkasmen flöda så kan vi skapa nya städer och drömmar

Dålig dag. Otrevligt. Ganska vanligt på tisdag. Har jag inte rätt?

(Är det så konstigt att dagen känns dålig när både vädret och håret går emot allt vad önskningar från min sida heter? Nej.)

Man skulle haft ransoneringskort på sömn. Eller något slags poängsystem. Vore inte det lysande? Jo. (Har jag något slags bekräftelsebehov idag? Ja.) (Tur att jag bekräftar mig själv...) (Jag vill ju inte gå runt och vilja ha bekräftelse från alla andra.) (För det vill jag ju inte.) (Och även om jag skulle ha velat ha det, så skulle jag ju inte få det.) (Sådant får man ju inte) (Nej, jag är inte bitter.)

Bra. Snart ska jag jobba igen. Förmiddagen gick fort. Hoppas att den efter också går fort. Så jag kan få sova. Köpa plattång (och här vill jag påpeka att datorn vill att jag ska stava plattång med tre t...). Eller diska. Jippi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Plattång? Spännande! Förvånande! (akta dig, det kan bli ett beroende) / Du vet nog vem... :D