2008-12-24

Ett avbrott i Sing Star och Guitar Hero:

I huset i skogen fungerar inte internet. Där jag är nu fungerar internet. Lyx. Egentligen borde det ju inte vara så farligt utan internet, men jag är helt klart beroende. Det är kört. Jag behöver ta in på rehab. Jag är djup ner i skiten, kan man säga.

Men finns det något som glögg inte kan rädda? Nej, tänkte väl det! (Kan det vara så att jag är nere i den skiten också, kanske...)

Eventuella stavfel beror på ovant tangentbord (ja, tangentbordet är ganska ovant vid att vara just tangentbord). Det är alltså inte riktigt mitt fel. Jag tycker det är ganska skönt att kunna skylla ifrån sig. Och det är ganska skönt att bli serverad massa mat. Ännu skönare är det att inte behöva städa upp efter sig. Att ha en finne i örat är däremot inte så skönt.

Som vanligt var det något jag faktiskt ville ha sagt, men jag brukar ju glömma vad det var. As I did this time.

Kanske blir jag så illa tvungen att köpa en konsoll (stavas det så på svenska?). Det är ju kul med virituella sällskapspel. Och lättare att få med folk på.

Jag är nöjd. Det kan jag ju få sagt.

(Jag ska få bort en viss onödig självgodhet)

Inga kommentarer: