2008-12-02

Senare ska jag bli något helt annat och då ska jag vara den jag tror att jag är nu och det ska vara bra,

Ingen dans, men en plattång (och jag tror jag har potential att bli mycket beroende av den, ki fick jag från Marie, skulle jag tro).

Min lägenhet känns skrämmande. Jag vill inte riktigt vända mig om.

Men jag vet att det går att göra något år. Bara jag kan ta tag i mig. Ordentligt. (Allt jag ville ha under mitt besök i Nordsatan var något dekadent till mitt hår (allt jag skaffade var bra saker från Apoteket))

Jag tror inte att jag kommer så långt i detta nu. Jag tror inte att det kommer komma annat än galla ur mina fingrar och gallan kommer falla över mig. Det är inte lämpligt. (Rättvist?)

Ska vi göra en plan? Ja, det ska vi. Men inte här. Och inte nu. Jag gör den innanför fingrarna. Så att jag inte kan bli besviken när den aldrig uppfylls. När jag inte uppfyller den. När ingen annan heller gör det. Trodde jag att Placebo skulle hjälpa här? Ska nog byta. Någon idé? Trodde jag att något skulle hjälpa här? Ja, stearinljus, sängbäddning och diskning. (Och ett glatt humör) En dusch också! Kanske en lite vaxning. Nej. Kanske. Nej.

Jag såg en mobiltelefon idag. Den var inte min. En vacker dag kanske den blir det (vilket betyder att jag måste vänta till sommaren...?)

En skvätt julmust? Ja, tack. (Nej, det gick ju inte för jag hade inte handlat det.)

Nästa vecka! (Som varje vecka)

Inga kommentarer: