2008-12-13

Om du väntar ett ögonblick så ska jag bara hosta upp mina lungor

Jag vaknade mitt i natten (oj, vad jag ljög, klockan var ju runt sex på morgonen (alltså mitt i min natt)) och hade en hel fotbollsplan med snor i huvudet. Då ryckte min vän Nasoferm in och räddade situationen. Vilka vänner jag har!

Just det, by the way, rivningskulan av plast heter Ellinor (med ett eller två l?). Det kan ha varit så att Jenny döpte den igår. Det kan ha varit så.

Det blev lite förfriskningar. Och ett jävla mähä som inte var född på rätt sida av det sociala spelet. Och såklart Trobbe Tollkarl!

Snart är det dags för en dignande frukost med inslag av ingefära och vitlök.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rivningskula i plast? :P

Emma sa...

Haha. Ja, ett halsband i form av en stor svart plastkula. Den ser ut som en rivningskula (och fungerar så också, då den hela tiden slår emot allt)... Roligare än så var det inte ;P