2008-11-30

Det är tunt och svårt att säga varför konsentrationen inte infunnit sig (jag sov ju ändå i natt)

Faktiskt så är det så att jag städar nu (nej, det gör jag ju uppenbarligen inte). Faktiskt är det så att jag städar väldigt långsamt. Frustrerande. Ska det vara så svårt att göra något fort och effektivt? Ska det vara så?

Igår blev det dans. Dans är kul. (Även om jag hellre hade dansat på annat ställe och till annan musik.) Men dans är kul, så jag är nöjd. Och sedan gick jag hem (gick, inte åkte).

Idag är jag bara trött och vill ha en bokhylla. Lite mer städning, tupplur, dusch och sedan en tur ut i friska luften. Ingen bokhylla. Den får nog vänta till efter denna hysteriska tid som står för dörren.

Jag har tänt det första ljuset, så som alla andra också gjort. Jag lade på en julduk. Och jag sneglar lite på min glögg och undrar om jag ska skörda den (jag gjorde ju inte det igår).

Det kommer nog inte mer ur detta just nu.

Inga kommentarer: