2008-11-14

And you sholders are frozen, cold as the night.

Oj. Vilka förberedelser det blev. Inte planerat. Plan B? Men jag känner mig nöjd. Ändå. Och igång. På hugget. Huggen. Hug!

Denna ohelg gick fort. Nu är det ju helg igen. Se på den, du! Regnar det? Det har inte jag märkt. Eller accepterat. No way!

Jag är ur baland och ur fas. Något mer jag är ur? Jo, jag är ur sängen. Även om det var lite tricky i morse. Jag fick ju lura mig lite där. Men vad gör det? Allvarligt, vad gör det?

Glas två.

Jag lyckades skriva ett litet brev på engelska. Ett elektroniskt brev. Jag blev ganska nöjd. Med lite hjälp från en kollega. Mina kollegor är bra. Det ska jag ta vara på. (Utnyttja?)

Jag har nog kommit av mig lite här. Eller kommit på mig med resten av tillvaron. Tid har jag i alla fall inte. Om någon vet någonstans jag skulle kunna köpa lite tid för en billig pennging, få ni väldigt gärna tala om det för mig. Det börjar bli knivigt nu...

Knifie?

Äventyr, någon? Någon Äventyr? Jag svamlar verkligen! Helt pointless. Oavgjort?

Undra om jag skulle ta till Emmas Modeblogg en sväng... Bara en snabbis. För att visa att jag också kan. Eller att jag inte alls kan. Tål att tänkas på. Och ta ett glas vatten på. (Och det andra var...?)

Det är tur att man kan roa sig själv, som jag alltid brukar säga. Jämt! Helta tiden! All the time (for you english people). And here's more for you english people: smeer mountain. Think of that, you.

...and dreams of naughtyness...

Inga kommentarer: