2008-11-13

Utan innehållet blev det innehållslöst och där står jag nu. Lite i alla fall.

Just nu känns det ganska torftigt. Men jag har en god paj i matlådan. Och solen lyser. Strange? Ungefär som en parkering. Inte prydligt asfalterad, utan bara grus.

Lansering: Tvångla. Sagt av en arbetskompis kompis (och, nej, det är ingen skröna). Ordet i en mening: "Han tvånglade upp mig."

Lysande!

Jag är lite trött idag. Det är inte så konstigt. Somnade efter ett. Lite väl sent. Kanske. Men Tgr Lou var bra. Det var kul. (Hur kan jag då tycka att det känns torftigt? Ja, det kan man undra...)

Jag hade något på tungan nyss (i fingertopparna?). Det kändes bra. Nu är det borta. Jag vill ta en promenad i solen. Utomhus. Kanske i skogen. Kanske i vasastan. Kanske i Högsbo industriområde. Vem vet?

Är det lunch snart? Jag är hungrig.

Inga kommentarer: