2010-06-01

Lite dåligt, lite segt men alldeles, alldeles...

Jag har slappat till mig på denna fron. Det erkänner jag. Jag har fokuserat mitt internetliv på Twitter. Och helgen spenderade jag utan internet. Jag hade annat för mig. Bättre saker. Helt enkelt.

Men nu har jag inte bättre saker för mig. Eller, ja. Allt är ju relativt.

Nu har telefonen landat i mina händer. Det är min första dag. Och batteriet är dåligt. Ooops. På vägen hem ska jag inhandla skydd. Sådant är viktigt. Annars kanske det blir massa små telefoner. Och det vore ytterst obehagligt.

Som bekant, för de flesta, är detta en tisdag. Och som bekant, för de som följer mitt intressanta bloggande, ogillar jag tisdagar. Ogillar skarpt. Kanske till och med avskyr. Men detta ska det rådas bot på. Från och med nu är tisdagar mina godisdagar. Jag får alltså snaska godis på eftermiddagarna. I dag blir det en chokladkaka. Den ska öppnas efter tre.

Jag tror det är en lösning på många problem. Kanske till och med problemen med krig och sådant, vi verkar dras med. Tisdagar är grunden till mycket ont. Men en godisdag kan ju inte vara annat än bra

Något annat världsproblem jag ska lösa?

PS. Jag hade skrivit "värdsproblem". Kul. Men jag ändrade det. DS.

Inga kommentarer: