2010-06-29

Just nu, i siffror (och bokstäver).

Nu är det näst sista dagen på denna månad. Jag har sju och en halv arbetsdagar kvar innan semestern. Och efter semestern har jag mindre än en månad kvar innan jag slutar. Det är 7 timmar och 15 minuter tills jag slutar för dagen. Om tre dagar åker jag till Stockholm. Om fem dagar gå jag på bal. Om två dagar ska min balklänning vara färdigsydd. Om lite mer än två veckor kommer John till Göteborg för att ha semester. Jag fyller 23 år om lite mer än fyra månader. Mindre än en månad från nu har jag namnsdag. Tiofikat börjar om en kvart. Lunchen om två timmar och en kvart. Det var fyra timmar sedan jag gick upp. För tre dagar sedan åkte jag buss från Fjällbacka. För fyra dagar sedan åkte jag tåg och buss till fjällbacka. 152 tweets till och jag har gjort 1000. Jag och John träffades för fyra månader och nio dagar sedan. Det tar mig ungefär 50 minuter att komma till jobbet med buss. Jag har då två byten. Det är inlägger består av 189 tecken exklusive rubriken. Med rubriken blir det 195.

Inga kommentarer: