2010-06-16

Rättelse och orekommendation

Jag läste igenom inlägget jag skrev i går. En sak behöver rättas. Jag vill inte ha hattar med samer. Sammet ska det vara. Jag vill alltså ha hattar med sammet. Inte samer.

Kanske var det synd att jag rättade. Hattar med samer ger en fin innre bild. Hade jag haft kunskaper inom teckning eller bildbehandling skulle jag ha gett er en hatt med samer. Någon som vill göra en sådan åt mig?

Jag ska avråda er alla (säkert två stycken) från en sak. Så ni kan lära av mitt misstag. Slipper ni själva göra misstaget. Detta är en mycket fin gest av mig.

Köp inte ACO Rich Care Handcream Canilaoil & Q10! Den finns att köpa på apoteket. Utseendet och lukten lurar konsumenten att tro att den är ett bra köp. Men det är den inte. Handcreamen lägger sig som ett lager ovanpå händerna, kladdar ner tangentbord och mus (valfri mus), fastnar under naglarna och lämnar vita märken på svarta kläder. Dålig är vad den är!

Därför har jag nu slängt min tub. Trots att det är undefär halva kvar. Poängen med handcream tappas lite när man måste tvätta händerna direkt efter aplicering.

Inga kommentarer: