2009-11-27

Morgon-sågning och ett litet glädjeskutt

Jag är väldigt glad att det är fredag idag. För i kväll behöver jag inte gå och lägga mig klockan nio. Och i morgon behöver jag inte gå upp klockan fem. Eller klockan halv sex. Eller ens klockan sex. Fördelaktigt indeed.

I morse åt jag frukost. På väg åt rätt håll? Dessutom har jag hudlotion i näsan. Har man inget intressant att göra, får man skapa sig något (inte alls ett snyggt ordspråk).

I går, under lunchen tror jag, tittade jag lite på den däringa siten YouTube. Jag tänkte att jag skulle hänga med i svängarna och kolla på lite omtalade musikvideos. Jag började med Shakiras "She Wolf". Låten är bland det sämsta som går på två ben (?) och jag hoppades att videon skulle fylla i en och annan lucka. Att jag kanske skulle förstå vitsen med låten när jag såg videon. Hade hoppats på någon form av glimt i ögat, provokation eller annat intressant. Tji fick jag. Videon var bland det mest meningslösa som går på två ben. Grattis, Shakira, du har lyckats kombinera en av de sämsta låtar jag hört med en av de meningslösaste videor jag sett.

Och min åsik betyder väldigt mycket i dessa sammanhang.

2 kommentarer:

Bullen sa...

Hej tjejen i filmen som inte skrivit brevet! Vi har nu på bullenredaktionen gjort en "galoppundersökning" om det finns killar som kan tänka sig att ligga utan att bara ligga. Du är inte unik på något sätt, vi har fått in just denna frågan i flera brev. Problemet är att killar är just av det släktet som är kåta, kåta och ännu mer kåta. Killar är ett släkte som inte är lätt att förstå sig på. Vårt råd till dig är att sätta ned foten, fråga dem innan -Är du ute efter att bara ligga? Kom ihåg att du inte ska vara ett offer, det är din kropp och det är du som bestämmer. Om du inte känner dig mogen för sex ännu så får man säga nej!

Men kom ihåg du är inte unik på något sätt!

Puss&smek/ Bullen

Emma sa...

Jag älskar Bullen!