2009-11-25

Shape up!

När energin är på noll är det svårt att inte tala om för folk att "HÅLLA KÄFTEN". Så är det.

Ibland kan jag bli lite ledsen för att folk inte ser ut som de låter att se ut. (Har ingenting med den tidigare meningen att göra) Folk sitter där, på sin sida microfonen (stavas det så?), med sexig röst och roliga kommentarer. Folk sitter där och låter helt underbara. Och sedan hittar man en bild. Allt blir lite förstört då. Stalking är inte alltid bra.

Igår hade jag glittriga tights på mig. Idag är jag osminkad. Jag tror jag behöver se över min image lite. Såhär kan vi inte ha det!

Har inte vintermörkret gått till överdrift när det skymmer klockan ett på dagen? För en gångs skull hoppas jag på att det är mulenheten som spökar. Om nu något absolut måste spöka, alltså.

Inga kommentarer: