2009-11-22

Hej Bullen!

Jag har ett problem. Det är ett ganska komplicerat problem, men jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Det är så att killar gärna vill ligga med mig, och jag vill gärna ligga med vissa av killarna. Problemet ligger i att det inte verkar finnas någon som vill göra annat än just ligga. Det vill visserligen inte jag heller, men jag behöver veta att någon kan vilja något mer än bara ligga. Jag skulle alltså behöva ha någon som är olyckligt kär i mig. Vad ska jag göra?

Från Anonym

(Och som vanligt är det inte tjejen i filmen som har skrivit brevet. Det är heller inte tjejen i brevet som skrivit brevet. Och ingen av dem är jag. Det är en kompis kompis. Eller en kompis kompis mammas vänninas dotter. Alltså inte jag.)

(Men om ni skulle sitta där och vara olyckligt kära i mig skulle det ju var kul att veta (det är okej att vara anonym))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen i filmen som inte skrivit brevet!
Vi återkommer när vi gjort en undersökning om killar som inte bara vill ligga.

Puss och smek
/Bullen!

Emma sa...

Jag väntar spänt på resultatet av den undersökningen!