2009-11-26

Emma svarar på P3-frågor

Jag satt och lyssnade på p3's förberedande intervju inför Fredagsflörten. Där skulle veckans singel beskriva vilken typ av killar hon ville ha. Och eftersom arbetsuppgiften jag för ögonblicket hade för handen var ganska monotont tog jag tillfället i akt att besvara frågan själv.

"Vilken typ av killar söker du?"
För det första vill jag inte påstå att jag söker. Söker är en aktiv handling. Jag är passiv. För det andra tror jag inte det finns någon typ av killar (och skulle det finnas det vill jag nog inte ha den typen). Men bortsett från detta. Hypotetiskt. Den första egenskapen som dyker upp är 'lite smått störd'. Och nästa egenskap jag tänker på är 'intensiv'. Om nu det ens är egenskaper vet jag inte, men det ger ju en ganska speciell bild. Och med tanke på den bilden tror jag att jag ska hålla mig singel. Ett bra tag till.

Inga kommentarer: