2009-11-20

Efter ett vaknande på helt andra sidan

Idag bär det av till Utlandet. Jag tycker att Utlandet verkar väldigt trevligt, så jag är lite förväntansfull. Jag har också hört att de har billig alkohol i Utlandet. Och det vet vi ju alla vad jag tycker om. (Ja, alla vet vi vad jag tycker om)

För ett tag sedan bytte jag radiokanal. Och eftersom min kollega jag delar radio med inte har varit så mycket närvarande ett tag har jag inte behövs motivera mitt byte. Motivationen skulle nog ha varit någon form av uteslutningsmetod. Men nu börjar betydligt bättre motivationer växa fram. Jag är redo att försvara mitt val av radioanal. Så come on, bara!

Jag tycker att det är ganska kul att EU's nya "president" låter precis som Dracula. Det livar upp stämningen. (Mindre kul är det att han är Kristdemokrat (fast jag ska ju inte hålla på med politik här, så egentligen bryr jag mig inte))

Inga kommentarer: