2009-04-05

Söndag, helt enkelt

Jag undrar varför jag känner mig så liten. Nej, det vet jag. Men jag undrar vad det ska vara bra för. Varför ska jag hålla på så? Det är dumt och onödigt.

Men vilken helg! Och vilken lördag. Jag minns inte helt vad jag gjorde framåt småtimmarna. Men jag hade kul. (Hur ska jag kunna veta det?) Det som förbryllar mig mest just nu är spegeln. What the hell...?

Nästa vecka är en kort vecka. Håll fast vid det så ska det nog gå bra. Nästa vecka är en kort vecka och det är vår och jag hade en kul helg och jag har så fantastiska vänner och nästa vecka är en kort vecka och allt löser sig tillslut. Det gör det alltid.

Varför skulle det inte?

Dagens plan: överleva.

Det skulle vara gott med något kolsyrat (och, nej, inte cidern i kylskåpet). Kanske pizza? Jag nöjer mig med juicen så länge. Och corn flakes.

Inga kommentarer: