2009-04-08

Ett steg tillbaka - det blev mörkt helt plötsligt

Jag har börjat med ett nytt projekt. Och jag tror på det! Så småningom, när det har kommit igång och att det där, ska jag gå ut med det. Fast redan nu finns det att beskåda om man letar lite.

Och jag misstänker ett visst mått av regn idag. Lite sallad på det? Om jag gör!

Trots att jag borstade tänderna grundligt, och till och med använde tandtråd (ja, jag föll för reklamen, det är plackers (och det var inte för att Pernilla Wahlgren satt där och såg löjlig ut!)), känns mina tänder lite ludna. Dags att falla för en annan reklam och använda någon form av munskölj? Eller en härlig sommarblekning?

Jag hittade en kul innehållsförteckning här om dagen. Tyvärr tror jag att jag slängde den i all hast. Det var en text uppbyggd av parenteser. Den var mycket svår att läsa. Jag kände mig lite träffad. (Fast svårheten (nej, jag menar inte 'svårigheten') kan ha legat i att texten också var uppbyggd av konstiga (onaturliga) ingredienser)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ludna tänder låter inget vidare :) Omöjligt att undvika produkter som P Wahlgren gör reklam för. Hon är fan överallt den mariga kvinnan.

Emma sa...

Nej, det är inget vidare alls. Funderar på att ta en tandborstning till inom kort...
Ja, maran är verkligen ÖVERALLT. I don't like it!