2009-04-16

En fråga:

Skriver jag för långa inlägg? (Och då menar jag ju självklart inte detta)

10 kommentarer:

SaraPirat; sa...

nääh! :D

Anonym sa...

Nä, det tycker inte jag heller.

Anonym sa...

Eller var föregående talare ironisk...
Ja, jag tycker iaf inte det. :)
Och jag är inte ironisk.
Inte nu heller.

Emma sa...

Men du, AK, säker på att du inte är ironisk? Jag anar en gnutta ironi där. I synnerhet sista gången du säger att det inte är ironiskt :D

Vad härliga ni är! Gillar er! Ni står ut med allt mitt blaha :P Och idag är det fredag!

Anonym sa...

längden är av bra storlek. min roliga ordverifiering till detta är: nesse. hahaha

Anonym sa...

eller nu...: produmma! hur kommer dom på allt detta skoj? databasen är ju genial!

SaraPirat; sa...

jag var inte ironisk! :)

Emma sa...

Crussla: Jag förstår inte alls vad du menar... I'm lost! (och jag är inte ironisk)

Emma sa...

Kontentan: ingen är ironisk (?)

Anonym sa...

Nej, Emma, jag var inte ironisk.
Gillar dina inlägg och har saknat dig en tid nu.
Men du är så välkommen tillbaka.
Kram på dig!