2009-04-15

Lite avtrubbat och lite sömnigt

God morgon. Idag är det onsdag. Ja, egentligen har jag inget vettigt att meddela. Kanske att jag har börjat mitt nya liv (igen?). Kanske att jag är trött och vill gärna sova några timmar till. Och att mina händer är så torra att jag ömsar skinn. Ska jag säga att jag har blåsor i munnen, skitigt hår och blank näsa också?

Igår insåg jag ett av mina problem. Jag kan inte få något gjort eftersom jag bara kan se vad det inte kommer leda till. Vad det borde leda till. Detta planerande!

Kanske blev onsdagen tisdag, eftersom tisdagen var en måndag. Vad är det för dag i morgon? Vi får väl se.

Hur kan man vilja ha ansvar för ett helt land på sina axlar? Kan någon svara på det? Hur kan man tro på sig själv så mycket? Och det man gör. (Kanske bör man inte vara våg...)

Jag vet inte om någon minns, men jag har ju klagat på en viss programledare på P3. Jag tror aldrig jag nämnde programledarens namn här, eftersom jag skämdes lite att tycka illa om någon på det sättet. Och allt man skriver här finns ju att läsa för alla som har tillgång till internet. Nu skäms jag än mer. Programledaren är inte kvar längre. Lite glad är jag, ännu en anledning att skämmas, men mest tycker jag synd om programledaren. Tänk om det inte var frivilligt. Tänk om programledaren blev uppsagd för att folk klagat på grodorna. Stackars människa! Jag skäms!

Men tacka vet jag menskoppen!

Inga kommentarer: